آلوئه ورا رنگین (RANGIN Aloe'Vera )

آلوئه ورا رنگین (RANGIN Aloe'Vera )

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 616
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 616
بازدید ماه : 768
بازدید کل : 20768
تعداد مطالب : 575
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1


استقبال بی نظیر و باشکوه لرستانی ها از قالیباف +تصاویر
استقبال بی نظیر و باشکوه لرستانی ها از قالیباف +تصاویر

محمد باقر قالیباف امروز برای دیدار با مردم دیار صداقت و شهامت، لرستان، وارد این استان شد.

قالیباف در بدو ورود به شهر خرم آباد مورد استقبال جمعیت چشمگیری از شهروندان استان لرستان قرار گرفت. استقبال کنندگان با عکس‌ها و جمله‌هایی در تجلیل از مقام معظم رهبری و شهدای انقلاب اسلامی در دست داشتند.

در میان استقبال کنندگان قالیباف، دکتر ابراهیم آقامحمدی و دکتر ایرج عبدی نمایندگان خرم آباد در مجلس شورای اسلامی و همچنین الله یار ملک شاهی رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس و نماینده مردم کوهدشت به چشم می‌خوردند.

محل برگزاری مراسم در جنب قلعه فلک الافلاک قرار داشت و از ساعت ها پیش از شروع سخنرانی قالیباف ظرفیت آن تکمیل شده و بسیاری از مردم مجبور شدند ایستاده مراسم را دنبال کنند.

برخی از حاضران نیز تابلوهایی در دست داشتند که با زبان محلی به قالیباف خوش‌آمد می‌گوید: «خوش اومایی و لرستون» نوشته‌های برخی از تابلوها نیز چنین بود : «مرد روزهای سخت خوش آمدی»، «به سرزمین حماسه سازان خوش آمدی»، «جوانمردانه حمایتت می‌کنیم» همچنین در سالروز ارتحال امام راحل، بسیاری از حاضران با پلاکاردهای «السلام علیک یا روح الله» در مراسم حاضر شدند.

برخی از حاضران نیز با لباس محلی در مراسم حضور داشتند و خیل جمعیت در حال امضای طوماری در حمایت از دکترمحمدباقر قالیباف بودند .

شعار ما «ما قوم لریم، مرد جهادیم» از جمله نوشته هایی بود که در دستان حاضران دیده می‌شد.

در این مراسم ملک شاهی نماینده مردم لرستان در مجلس، درخصوص انتخاب قالیباف به عنوان رئیس جمهور گفت: قالیباف فردی متعهد به آرمان‌های امام و پیرو ولایت فقیه است. وی همچنین از شادابی و طراوت و انرژی برخوردار است و شخصیتی بسیار پرتوان است. قالیباف طبق زمانبندی‌هایی که اعلام می‌کند، وعده‌هایش را محقق می‌سازد. او توانست با اجرای پروژه‌های مختلف، فاصله شمال و جنوب شهر را کاهش دهد. امیدواریم با همین روحیه مشکلات لرستان را حل کند.

مهمترین محورهای سخنان قالیباف

*امروز كه سالروز ارتحال امام راحل است، جا دارد از او و شهدا یاد کنیم، امام عزیزی که جز برای خدا قدمی برنداشته است.

*مردم لرستان، مردمی شجاع، متدین، شهره به محبت اهل‌بیت(ع) هستند. مردم لرستان دلیرمردانی هستند که در هر مقطع از اسلام و کشور با تمام وجود دفاع و شجاعانه مقاومت کردند. تاریخ ایران هیچ‌وقت شجاعت‌ها، صبر، صداقت، صفا و میهمان‌نوازی مردم لرستان را فراموش نخواهد کرد.

*انقلاب اسلامی دو هدف بزرگ را توانست محقق کند: یکی بر استبداد داخلی پیروز شود و ديگري با دشمنان خارجی مبارزه و استعمار و استکبار را از سرزمین خارج کند تا استقلال و آزادی در این کشور محقق شود. حفظ انقلاب و تداوم آن در گرو تداوم خدمت به مردم است و سخت‌ترین کار ما که سخت‌تر از پیروزی انقلاب است خدمت به مردم است.

*مردم باید در سرنوشت خود تاثیر بگذارند تا یک زندگی قابل قبول، به دور از اضطراب و استرس و یک زندگی رحمانی داشته باشند. با همه وجودم عرض می‌کنم اگر نتوانیم به این شرایط دست پیدا کنیم باید اعتراف کنیم نتوانسته‌ایم به آرمان‌های انقلاب دست پیدا کنیم.

*وظیفه ما مدیران این است که به مشکلات فائق بیاییم. دست مسئولان قبلی را که زحمت کشیده‌اند می‌بوسیم، اما آن زحمات کفایت نکرده و با وجود ظرفیت‌های فراوان، شرایط اقتصادی قابل قبول و زیبنده کشور نیست.

*استان لرستان جزو استان‌های خیلی محروم است و این عقب ماندگی یک زخم کهنه است که از گذشته برای ما باقی مانده است.

*بنده خودم را متعهد می‌دانم مانند گذشته كه هر جا مسئولیت داشتم تلاش کردم روند پیشرفت از مناطق محروم آغاز شود، البته این ظرفیت وجود دارد که توسعه همه مناطق را به صورت همزمان پیش ببریم. اگر بدون حب و بغض سیاسی فعالیت کنیم این ظرفیت وجود دارد که به سرعت به همه مشكلات رسیدگی شود.

*در حضور شما مردم متدین و ولایتمدار استان عرض می‌کنم اگر تقدیر الهی بر این بود که توفیق خدمت در دولت آینده را پیدا کنم اطمینان داشته باشید که به سرعت به وضع نابسامان مخصوصا در حوزه اقتصادی، بیکاری و گرانی ظرف کمتر از دو سال سامان مي‌دهم و در بحث زیرساخت‌ها، به استان لرستان با اولویت رسیدگی خواهم كرد، چون حق مردم این استان است.

*متأسفانه یکی از بی‌توجهی‌هایی که شده بحث بیمه است که باید با اولویت به آن توجه شود. متاسفانه امروز در حوزه درمان قریب 70 درصد هزینه درمان به دوش خانواده‌هاست و 35 درصد برعهده بیمه است. باید این رابطه جابجا شود تا 35 درصد هزینه به خانواده‌ها بیشتر تحمیل نشود و 65 تا 70 درصد هزینه‌ها از طریق بیمه در حوزه درمان پرداخت شود. نكته ديگر اين است؛ چرا باید بین بیمه روستایی و شهری تفاوت باشد؟ انسان، انسان و مریض، مریض است.

*در بحث یارانه‌ها، پرداخت يارانه در حوزه تولید، صنعت و کشاورزی جزو قانون بود، اما اجرا نشد. یکی از علت‌هایی که امروز در اشتغال دچار مشکل هستیم این است که تولید به صرفه نیست. این قانون باید در اولویت اجرا قرار گیرد. در حوزه مسکن هم همچنان که در مناظره به آن اشاره کردم اگر خانواده‌ای امروز یک شیفت کار داشته باشد و صاحب خانه نباشد، حقوقش برای هزینه مسکن اجاره‌اي کفایت نمی‌کند، چه برسد به هزینه درمان، تحصیل، آموزش، ایاب و ذهاب و خوراک و پوشاک. اگر توجه جدی به بحث مسکن داشته باشیم، یعنی قدرت خرید خانواده را بیش از دو برابر افزایش داده‌ایم و در هر واحد خانه که ساخته می‌شود بیش از 250 شغل مستقیم درگیر هستند، یعنی موضوع مسکن هم اشتغال ایجاد می‌کند و هم نیازمان را رفع می‌کند، هم قدرت خرید را بالا می‌برد.

*من از اقدامات دولت در حوزه مسکن تشکر می‌کنم اما در این اقدامات، کیفیت لازم در نظر گرفته نمی‌شود. در رابطه با محل ساخت مسکن مهر هم باید به يك نكته توجه شود؛ ممکن است در این مکان‌های بدون سکنه ساخت مسکن ارزان تمام شود، اما برای آوردن آب، گاز، مدرسه و... باید هزینه شود در حالی که می‌توان در ظرفیت بافت‌های فرسوده مردم را اسکان دهیم. این از برنامه‌های قطعی بنده است.

*مهم‌ترین چالشی که امروز در کشور وجود دارد چالش مدیریتی است. امیدوارم به همت جوانان که من همیشه بعد از خداوند امیدم به جوانان بوده است، به اين مديريت خسته، فرسوده و بسته پایان داده شود و در مدیریت کشور یک اصلاح اساسی صورت بگیرد.

*به شما قول می دهم ظرف دو سال احساس کنید که مشکلاتی مانند بیکاری، تورم و.. در حال برطرف شدن است. مطمئن باشید بنده جزو مدیران نشسته در دفتر نیستم و همیشه با مدیریت جهادی کارها را پیش برده‌ام. با برنامه هایی که تنظیم شده، اگر توفیق خدمت پیدا کردم تعهد من به شما این است که حماسه اقتصادی را حتما با کمک جوانان رقم بزنم.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نويسنده: علیرضا طولابی تاريخ: پنج شنبه 16 خرداد 1392برچسب:"لرستانی","قالیباف","استقبال", موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید. اینجانب با یاری خدا و همیاری و همکاری دوستان گرامی ام اقدام به راه اندازی این وبلاگ نموده ام.امیدوارم بهره کافی را ببرید.لطفاَ نظر فراموش نشه.متشکرم...

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to alirezalux.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com