آلوئه ورا رنگین (RANGIN Aloe'Vera )

آلوئه ورا رنگین (RANGIN Aloe'Vera )

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 171
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 171
بازدید ماه : 323
بازدید کل : 20323
تعداد مطالب : 575
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1


عمل شنیع خواننده زن لس آنجلسی مقابل دوربین تلویزیون +عکس
عمل شنیع خواننده زن لس آنجلسی مقابل دوربین تلویزیون +عکس
جام کشکول؛ کشا، خواننده ۲۶ ساله آمریکایی ، در برنامه تلویزیونی ام تی وی، با نام "زندگی زیبای دیوانه وار من"، اقدام به نوشیدن ادرار خود کرد که این باعث اعتراض بسیاری از خانواده های آمریکایی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، شکایت خانواده های آمریکایی از آنجا بود که آنها در حال حاضر باید تعدادی شبکه را یکجا بخرند و در میان آنها حق انتخاب ندارند، بنابراین برنامه های به خانواده ها راه می یابد که ممکن است بر رفتار فرزندانشان تاثیر منفی بگذارد.

به گزارش جام فرهنگی ، از جمله برنامه های مورد اعتراض، که از طریق یکی از شبکه های تلویزیون کابلی در آمریکا پخش شد، برنامه ای بود که خواننده آمریکایی ادرار خود را درمقابل دوربین نوشید.

وی به هنگام نوشیدن ادرار خود گفت: من معمولا روزی سه الی چهار بار ادرار خود را می نوشم.

پس از اینکه خواننده زن آمریکایی این عمل شنیع را انجام داد، دوست وی می گوید: مگر تو خوک هستی که چنین کاری انجام می دهی . و خواننده زن آمریکایی پاسخ وی راتنها با یک خنده می دهد.

یکی از مسئولان دولتی از مقامات مرتبط با تلویزیون کابلی خواسته اند به شهروندان آمریکایی اجازه دهند کانال مورد علاقه خود را انتخاب کنند و فقط برای آن پول بپردازند تا مجبور نباشند فرزندانشان را در برابر هر برنامه ای بنشانند.

گفتنی است که این خواننده زن به عنوان فردی که دارای شخصیتی شیطانی است در بین طرفداران خود شناخته می شود و وی پیرو فرقه ضاله شیطان پرستی است که در این فرقه اینگونه کار ها عملی عادی شمرده می شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نويسنده: علیرضا طولابی تاريخ: شنبه 4 خرداد 1392برچسب:"کشا","لس آنجلسی","آمریکایی","خواننده", موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید. اینجانب با یاری خدا و همیاری و همکاری دوستان گرامی ام اقدام به راه اندازی این وبلاگ نموده ام.امیدوارم بهره کافی را ببرید.لطفاَ نظر فراموش نشه.متشکرم...

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to alirezalux.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com