آلوئه ورا رنگین (RANGIN Aloe'Vera )

آلوئه ورا رنگین (RANGIN Aloe'Vera )

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 718
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 718
بازدید ماه : 870
بازدید کل : 20870
تعداد مطالب : 575
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1


بهانه های مدل ۲۰۱۳ ویژه گران تر کردن پراید رسید
 
پرايد,مدل ۲۰۱۳

شهرخبر: سلام و خدا قوت، می دونستین پراید دوباره گرون شده؟ اونم در حالی که شورای رقابت قیمتش رو تأیید کرده بود؟ اونم ۸۰۰ هزار تومن؟! اگه می دونستین که خوش به حالتون و اگه نمی دونستین بدونین که معاون بازاریابی و فروش سایپا گفته: «قیمت هایی که شورای رقابت برای انواع پراید تأیید کرده بدون کیسه هواست و ۸۰۰ هزار تومان هم برای کیسه هوا به این قیمت ها اضافه می شه!» یک کیسه هوا و این هوا افزایش قیمت! مگه از چه هوایی توش پر شده؟ هوای صبحگاهی؟ بعدشم پراید تا الان خورجین هوا هم نداشت چه برسه به کیسه هوا! چی شده بعد از این همه هوا فرستادن ملت هوایی شدین کیسه هوا بذارین براش؟!
یکم هوای جیب ملت رو داشته باشین! البته اصل اتفاق چیز خوبیه ها! چون ممکنه چند وقت دیگه یادشون بیاد، بد نیست حالا که پراید این قدر ماشین خوب و باحالیه و می شه باهاش تا قله کوه هم رفت پس مجهز به وسایلی مثل باربیکیو تایلندی، هندوانه سرخ کن چینی، کیسه خواب مکزیکی، کیسه برنج پاکستانی، کیسه بوکس آمریکایی، چای کیسه ای، کیسه و لیف حمام و بالاخره کیسه نگهداری بقیه کیسه ها بشه و برای هر کدوم هم چند اوشلوق روی قیمت پراید بکشن تا هم کار مردم راه بیفته هم چرخ سایپا بچرخه! بالاخره اونا هم زن و بچه دارن دیگه!!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نويسنده: علیرضا طولابی تاريخ: شنبه 4 خرداد 1392برچسب:"پراید","کیسه هوا", موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید. اینجانب با یاری خدا و همیاری و همکاری دوستان گرامی ام اقدام به راه اندازی این وبلاگ نموده ام.امیدوارم بهره کافی را ببرید.لطفاَ نظر فراموش نشه.متشکرم...

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to alirezalux.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com