آلوئه ورا رنگین (RANGIN Aloe'Vera )

آلوئه ورا رنگین (RANGIN Aloe'Vera )

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 210
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 210
بازدید ماه : 362
بازدید کل : 20362
تعداد مطالب : 575
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1


اس ام اس تاپ...

 

همه به زخم هايشان دستمال مي بندند . . . . . . ولي من به تو دل بسته ام . ____________________________________________ اگه من و تو دوتا برگ باشيم، هنگام خزان من زودتر...
 

 

يه عالمه اس ام اس
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
همه به زخم هايشان دستمال مي بندند .
.
.
.
.
.

 

ولي من به تو دل بسته ام .
____________________________________________


اگه من و تو دوتا برگ باشيم، هنگام خزان من زودتر از تو ميشكنم تا زماني كه مي‌افتي در آغوشم بگيرمت
_____________________________________________


كوه ها با هم اند وتنهايند،چون ما با هم،آن تنها
چقدر روح محتاج فرصتهايي است كه در آن هيچ كس نباشد............
_______________________________________

 

 

امروز همان فردايي است كه ديروز نگرانش بوديم.....

________________________________


ديشب اشك آمد به خوابم. گفت قهري با من . گفتم مگه ميشه با آشناي ديرينمم..... ؟! گفت گله دارم . پرسيدم چرا؟ نگاهم كرد و گفت او كيست كه تو را از من رانده؟ خواستم چشمش نكند به دروغ گفتم گريه مي كنم . خواستن توانستن است به كار نيامد دست به دامان پياز شدم..........

_______________________________


ترس از عشق، ترس از زندگي است، آنان كه از عشق مي گريزند، مردگاني بيش نيستند.
برتراند راسل
-____________________________________


مي كشمت سوي خويش . اين كشش قلب ماست ..

قلب تو گر آهن است. قلب من آهنرباست زخم زندگي ام تويي ..

_____________________________________


بعضي عشق ها آتشين اما كم عمق و سطحي هستند گردبادي بر پاي مي كنند و زود هم سرد مي شوند اما بعضي عشق ها عميق است و ملايم چون يك نخ باريك شروع مي شود و در طول زمان استمرار مي يابد.

____________________________________-


وقتي نياز به عشق داري عاشق مشو بلكه زماني عاشق شو كه تمام وجودت سرشار از عشق هست و مي خواي آنرا با كسي تقسيم كني
___________________________________


تو را براي وفاي تو دوست مي دارم
*
*
*
*
*
وگرنه دلبر پيمانه شكن فراوان است

__________________________________________


اگر بوي گلي را دوست نداري شاخه هايش را نشكن
___________________________________


ميداني چه مي شود وقتي تمام احساساتت و عشقت را جمع كني و همه را به يك نفر هديه كني ..! مايه نشاطش باشي و تمام تلاشت شاد نگهداشتن او باشد . اما او بي اعتنا باشد و بي تفاوت . اينچنين است كه لحظه هاي خاموشي جان مي گيرد
_________________________________


سالها ارزو ميكردم سايه اش بر سرم باشد

كور بودم

او سراسر نور بود سايه نداشت
__________________________________


عشق زماني است كه درست مثل روزهاي بچگي روي جدول پياده رو ، راه بروي و بي دليل بخندي
_________________________________


توي زندگي انتخاب 2 چيز خيلي سخته .؟ يکي زن و يکي هم هندوونه.
____________________________


*_ميدونيد به کشمش چي ميگن؟


.


.


.


.


.


.


.بابا يکم فکر کن


.


.


.


.


ملومه ديگه انگور باز نشسته .
______________________________-


از اونجا که شتر در خواب بيند پنبه دانه ،گهي لپ لپ خورد گه دانه دانه، وظيفه خود دونستم بيدارت کنم آخه داشتي بالشو مي خوردي .
_________________________________


بيبنم اگه يه روز از خواب بيدار بشي ببيني اون که دوستش داري گذاشته رفته صبحونه چي مي خوري.؟
_____________________________


تو براي من يه فرشته بودي اما هيچ وقت منو دوست نداشتي و هميشه با رقيب هاي من پرواز کردي .خدا را شکر تازه فهميدم تو عزرائيلي.

______________________________

از خدا ميخوام موانع رو از سر راهت برداره...
.
.
.
.
.
.
آخه خر نميتونه مثله اسب از روي موانع بپره...
______________________________


اگه از کنار خر رد شدي ار ار کرد بدون زوج مورد علاقشو پيدا کرده ...!!!((بهت تبريک مي گم-خيلي به هم مياين!!!))
_________________________________


آرامش در زندگي بهترين چيزه
بيا به آرامش فکر کنيم
به زندگي
به عشق
به زيبايي
به بهشت
به جهنم
به درک
به تو چه
به من چه
برو اعصاب ندارم
_________________________________


سلام،ميدوني رفيق؟ اگه حماقت وجود نداشت دانايي هم معني نداشت. اگه زشتي نبود زيبايي هم بي معني بود. ميبيني؟ دنيا به تو هم نياز داره
________________________________


اس ام اس نو و کهنه شما را خريداريم .(سازمان بازيافت SMSها )........
__________________________________


نازکترين کتاب دنيا منتشر شد


.


.


.


.


؟


؟


!


چيز هايي که آقايون در مورد خانم ها ميدانند.؟؟؟؟....

_____________________________


زيبايي صورتت را به وسايل آرايش ات تبريک مي گويم .
____________________________


نفس باد صبا مشک فشان خواهد شد ،نرخ بنزين دگر بار گران خواهد شد
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نويسنده: علیرضا طولابی تاريخ: پنج شنبه 15 فروردين 1392برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید. اینجانب با یاری خدا و همیاری و همکاری دوستان گرامی ام اقدام به راه اندازی این وبلاگ نموده ام.امیدوارم بهره کافی را ببرید.لطفاَ نظر فراموش نشه.متشکرم...

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to alirezalux.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com