آلوئه ورا رنگین (RANGIN Aloe'Vera )

آلوئه ورا رنگین (RANGIN Aloe'Vera )

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 301
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 301
بازدید ماه : 453
بازدید کل : 20453
تعداد مطالب : 575
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1


نصرالله: کوتاه آمدن اخیر اعراب مقابل اسرائیل ننگ تاریخی است
نصرالله: کوتاه آمدن اخیر اعراب مقابل اسرائیل ننگ تاریخی است

سید حسن نصرالله گفت: کشورهای عربی در طرح اخیر خود امتیازات خطرناکی را به رژیم صهیونیستی دادند و این کوتاه آمدن اخیر اعراب مقابل اسرائیل ننگ تاریخی است.

به گزارش فارس، سخنرانی «سید حسن نصرالله» دبیر کل حزب‌الله لبنان به مناسبت گذشت بیست و پنج سال از فعالیت رادیو نور آغاز شد.

این اولین سخنرانی دبیرکل حزب الله بعد از تجاوز رژیم صهیونیستی به خاک سوریه است.

سید حسن نصرالله در این سخنرانی گفت: امروز درباره رسانه، تحولات لبنان، اوضاع فلسطین و حمله اخیر رژیم صهیونیستی به سوریه صحبت می‌کنم.

سید حسن نصرالله در ادامه گفت که وظیفه رسانه‌ها این است که حقایق را منتشر کنند و هرگز نباید خبرهای نادرست را منتشر کند. حتی در جنگ روانی نیز راستگویی نقطه اتکا و قدرت است.

وی ادامه داد: امروز بسیاری از رسانه‌ها وظیفه اصلی خود که انتقال صحیح خبر است را فراموش کرده و به دنبال دروغ، گمراهی و سرنگونی است.

دبیرکل حزب‌الله لبنان افزود: متاسفانه ما امتی هستیم که فرصت‌های زیادی را از دست داده‌ایم و دشمن صهیونیستی از رویدادهای منطقه استفاده بیشتری را می‌برد.

نصرالله در ادامه صحبت‌های خود گفت: کشورهای عربی در طرح اخیر خود امتیازات خطرناکی را به رژیم صهیونیستی دادند، این در حالی است که انتظار می‌رفت در جریان بهار عربی بیشترین امتیازات به نفع فلسطینی‌ها گرفته شود. کوتاه آمدن اخیر اعراب مقابل اسرائیل ننگ تاریخی است.

پاسخ اسرائیل به پیشنهاد اعراب این بود که کشورهای عربی و نه فقط فلسطین باید به یهودی بودن اسرائیل به طور رسمی اعتراف کنند.

نصرالله در بخش دیگری از سخنان خود گفت: غرب و اسرائیل طی دو سال اخیر تمام تلاش خود را به کار بست تا سوریه را از محور مقاومت دور کند.

مهمترین منبع قدرت مقاومت در لبنان، فلسطین، سوریه و البته ایران است.

دبیر کل حزب‌الله لبنان در ادامه با اشاره به تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به سوریه گفت: حمله اخیر اسرائیل به سوریه این پیام را داشت که سوریه باید از معادله حمایت از مقاومت خارج شود.

باعث تاسف است که برخی شبکه‌های ماهواره‌ای یعد از حمله اسرائیل به سوریه به تکبیر و هلهله پرداختند.

اسرائیل بداند که سوریه سلاح‌هایی به مقاومت خواهد داد که قدرت مقاومت را چندین برابر خواهد کرد و سلاح‌های منحصر بفردی خواهد داد که تا کنون مقاومت آن را در اختیار نداشته است.

کدام کشور عربی از کشورهای پادشاهی و امارات و شیخ نشین‌ها بود که یک تفنگ یا فقط به فشنگ به مقاومت داد؟


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نويسنده: علیرضا طولابی تاريخ: پنج شنبه 19 ارديبهشت 1392برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید. اینجانب با یاری خدا و همیاری و همکاری دوستان گرامی ام اقدام به راه اندازی این وبلاگ نموده ام.امیدوارم بهره کافی را ببرید.لطفاَ نظر فراموش نشه.متشکرم...

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to alirezalux.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com