آلوئه ورا رنگین (RANGIN Aloe'Vera )

آلوئه ورا رنگین (RANGIN Aloe'Vera )

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 216
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 216
بازدید ماه : 368
بازدید کل : 20368
تعداد مطالب : 575
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1


مهمترین خطر در فضای مجازی چیست؟
مهمترین خطر در فضای مجازی چیست؟
 
 
 
 
یک کارشناس جرایم رایانه ای گفت: با توجه به تبدیل داد و ستدهای سنتی به سیستم های تجارت الکترونیکی می توان مهمترین خطرات فضای مجازی را نقص حريم خصوصی و تخریب اطلاعات به شمار آورد.
 
به گزارش جهان، حسین نیاز خانی، کارشناس رسمی دادگستری در حوزه جرایم رایانه ای با اشاره به اینکه با ورود اینترنت و کامپیوتر در زندگی خصوصی و روز افراد خطرات زیادی در این فضا کاربران را تهدید می کند اذعان داشت: بیشترین جرایم رایانه ای مربوط به جرایم اقتصادی ، کلاهبرداری های و مزاحمت های اینترنتی، نقص علایم تجاری از طریق ثبت دامنه های اینترنتی و جرایم اتفاق افتاد در سایت های اجتماعی و تالارهای گفتمان است.

وی افزود: جرایم اتفاق افتاده در سایت های اجتماعی و تالارهای گفتمان منجر به نقص حریم خصوصی افراد در آسیب رساندن به بستر خانواده ها خواهد شد.

وی تصریح کرد: از چندین سال قبل جلوه جدیدی از جرایم سنتی با بکارگیری از ابزارهای اینترنتی و کامپیوتر تحت عنوان جرایم هرمی در داخل کشور شروع شده است که درحال حاضر بستر شهرستان ها و حومه های کوچک را مورد تهدید قرار داده است.

خانی خاطر نشان کرد: قانون جرایم رایانه ای تصویب شده در سال ۸۸می توان بسیاری از جرایم فوق را پوشش دهد و در خصوص بعضی از جرایم مانند نقص حریم خصوصی علاوه بر قانون فوق، قبل از تصویب قوانینی جرایم رایانه ای قوانین خاص برای حمایت از آن وجود داشته است.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نويسنده: علیرضا طولابی تاريخ: سه شنبه 13 فروردين 1392برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید. اینجانب با یاری خدا و همیاری و همکاری دوستان گرامی ام اقدام به راه اندازی این وبلاگ نموده ام.امیدوارم بهره کافی را ببرید.لطفاَ نظر فراموش نشه.متشکرم...

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to alirezalux.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com