آلوئه ورا رنگین (RANGIN Aloe'Vera )

آلوئه ورا رنگین (RANGIN Aloe'Vera )

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 149
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 149
بازدید ماه : 301
بازدید کل : 20301
تعداد مطالب : 575
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1


اس ام اس روز زن و روز مادر - ۹۲ - (سری دوم)
اس ام اس روز زن و روز مادر - ۹۲
 
اگر زنی در چهل سالگی هنوز جوان است
به این دلیل است که شوهرش او را هنوز هم عاشقانه دوست دارد
تقدیم به همسری که روز به روز جوان تر میشود
.
 
.
پنجره را باز میکنم
طلوع را میبینم و غروب را فراموش میکنم.
از اینکه در قلبم هستی و عشق منی افتخار میکنم
روزت مبارک
.
 
.
خوش‌آهنگ‌ترین نغمه‌های هستی نثار قلب خسته و صبورت
روزِ به اوج نشستنت مبارک
.
 
.
سهم من از زندگی دستان پر مهر تو شد
می ستایم من تو را تا آخر عمر همسرم
در میان اوج تنهایی تو با من مانده ای
تا تو باشی من چه غم دارم ز دنیا همسرم
روزت مبارک
.
 
.
در ثانیه‌های بودنت می‌مانم
در فصل شکست خوردنت می‌مانم
یک سال نه ده سال چه فرقی دارد
تا لحظه دل سپردنت می‌مانم و دوستت دارم
 
.
.
آسمان آبی چشمان تو مال من است / تا زنم پر در میان آسمانت همسرم
هر زمان تا از تمام زندگی خسته شدم / عاشقم کردی به راه زندگانی همسرم
روز مبارک ، دوستت دارم
.
 
.
زنان تحصیل کرده همسران خوبی از آب در می آیند
زیرا برای این که توضیح دهند که چرا غذا شور یا بی مزه شده
واژه های بیشتری در دست دارند !
 
.
پنهان نمیکنم ز شما ، دوست دارمت
اندازه خدا ، به خدا دوست دارمت
هرچه از زمین و زمان خسته ام ولی
برون از تمام قید و بندها دوست دارمت
روزت مبارک
.
 
.
نام تو رازی نوشته بر بال پروانه هاست
گلها همه به نام تو مشهورند
آیینه های از انعکاس نام تو می خندند
و من تنها برای تو می گویم
زندگی کن تا زنده بمانم
روزت مبارک
.
 
.
من به پرواز نمی‌اندیشم
به تو می‌اندیشم به تو که بهتر از اندیشه‌ی یک پروازی
روزت مبارک
.
 
.
خداوند لبخند زد و از لبخند او زن آفریده شد
لبخند زیباى خداوند
روزت مبارک!
 


من زن شدم تحملی پایدار
یک دنیا از سیبی گفت که من چیدم
ولی هیچ کس نگفت نشان عشق
سیب سرخی شد که من به آدم دادم
.
.
.
روز زن مبارک باد…
با دادن یک هدیه خود را یک سال بیمه بدنه و اعصاب کنید!
.
.
.
ای زن، ای الطاف دستِ حضرتِ پروردگار
ای تو بهتر از همه هستی، به صد ره آشکار
خنده ات چون روشنایِ صبحِ هستی، پر ضیا
خنده ات چون دامنِ عرش خدا، مهدِ صفا
روزت مبارک همسر عزیزم
.
.
.
زن مگو مرد آفرین روزگار
زن مگو بنت الجلال اخت الوقار
زن مگو عرش خدا را قائمه
ک محمد یک علی یک فاطمه
.
.
.
چه حکایت جالبیست! کلمه ى زندگی با “زن” آغاز میشود و کلمه ى مردن با “مرد” !!!
.
.
.
همسرم، معنای عشق و دوستی را در تمنای وجود تو یافتم.
مادرم، با تو زیستن، بهشتِ زندگی من است . . .
.
.
.
افتخار زنان همین بس که روز میلاد برترین گوهر خلقت
بانوی بهشت، فاطمه زهرا(س) روز زن نامیده شده است .
روز زن مبارک
.
.
.
میلاد منجی
پیام عدالت
نگین امامت
مونس محمد
………
اینا رو دیشب تو پارتی گرفتن ، ببین از فامیلاتون نیستن !
.
.
.
خداوند مرد را آفرید و به زنها قول داد مرد ایده آل را میتوان در هر “گوشه” زمین پیدا کرد
و زمین را “گرد” آفرید تا گوشه نداشته باشد
روز زن مبارک
.
.
.
روز زن بر هر زن ، پیرزن،خواهر زن، برادر زن ، پدر زن، مادر زن ،
سوزن ، آمپول زن ، پنبه زن ، بیل زن ، جر زن ، زیراب زن ،
و بقیه زنها مبارک !
.
.
.
همسرم ؛ ای که در تار و پود وجودم و در جای جای قلبم
حضورت همیشه احساس می شود .
تو که گرمی بخش زندگی ام هستی ، همیشه دوستت می دارم .
روزت مبارک
.
.
.
به علت رویت نشدن سکه درجیب آقایان روز زن یوم الشک اعلام شد !
.
.
.
فرارسیدن روززن برهرزن,خواهرزن,برادرزن, پدرزن,مادرزن,سوزن زن, آمپول زن,پنبه زن,بیل زن,راه زن ,جرزن,جیب زن،زیرآب زن,وبقیه زنها مبارکباد!
.
.
.
چند روز دیگه روز ملی گلهاست روزت پیشاپیش مبارک…
این رو برای همه گلهاى دنیا که عطرشون رو دوست دارى بفرست:من تو رو انتخاب کردم !
.
.
.
روز زن بهانه ای است برای تشکر از شما و من خیلی دوستتون دارم و حاضرم همه دنیامو دو دستی تقدیمتون کنم . . .
.
.
.
خداوند لبخند زد و از لبخند او زن آفریده شد
لبخند زیباى خداوند روزت مبارک!
.
.
.
زن ، روشن ترین افق پیروزی ، پرشکوه ترین اوج موفقیت است
بوسه بر دستان پر مهرت میزنم و شکوه بیشتر را برایت آرزو میکنم
همسر عزیزم روزت مبارک

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نويسنده: علیرضا طولابی تاريخ: دو شنبه 9 ارديبهشت 1392برچسب:"اس","روز زن","مادر", موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید. اینجانب با یاری خدا و همیاری و همکاری دوستان گرامی ام اقدام به راه اندازی این وبلاگ نموده ام.امیدوارم بهره کافی را ببرید.لطفاَ نظر فراموش نشه.متشکرم...

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to alirezalux.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com