آلوئه ورا رنگین (RANGIN Aloe'Vera )

آلوئه ورا رنگین (RANGIN Aloe'Vera )

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 458
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 458
بازدید ماه : 610
بازدید کل : 20610
تعداد مطالب : 575
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1


دانش آموزی با خطرناکترین هم اتاقی های دنیا
این دانش آموز خطرناکترین هم اتاقی های دنیا را دارد +عکس

باشگاه خبرنگاران: "لیام اندروز" دانش آموز انگلیسی است که خطرناکترین هم اتاقی های دنیا را دارد. او در اتاقش از بیش از 300 حیوان سمی و خطرناک نگهداری می کند.

اتاق مکانی است که به عنوان یک حریم خصوصی برای هر فرد شناخته می شود. و هر کسی وارد آن نمیشود حال اگر اتاق شما باغ وحش حیوانات سمی باشد که دیگر هیچکس نزدیک آن نیز نمیشود.

"لیام اندروز" دانش آموز انگلیسی است که خطرناکترین هم اتاقی های دنیا را دارد. او در اتاقش از بیش از 300 حیوان سمی و خطرناک نگهداری می کند.


این پسر بچه 16 ساله مجموعه ای شامل 12 رتیل، 8 مار و 5 عنکبوت سمی دارد. نکته جالب در مورد او این است که تنها خودش می تواند در این اتاق زندگی کند و هیچیک از اعضای خانواده یا دوستانش نزدیک اتاق نمی شوند.

او البته در کنار این موجودات سمی از پرندگان، مارمولک، قورلاغه و دیگر حیوانات نیزنگهداری می کند. او همچنین بسیار مراقب است که موجودات از اتاق خارج نشوند چرا که یک بار پدر خانواده را تا حد مرگ پیش برده اند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نويسنده: علیرضا طولابی تاريخ: شنبه 7 ارديبهشت 1392برچسب:"دانش آموز","خطرناک ترین","سمی,"مار", موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید. اینجانب با یاری خدا و همیاری و همکاری دوستان گرامی ام اقدام به راه اندازی این وبلاگ نموده ام.امیدوارم بهره کافی را ببرید.لطفاَ نظر فراموش نشه.متشکرم...

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to alirezalux.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com