آلوئه ورا رنگین (RANGIN Aloe'Vera )

آلوئه ورا رنگین (RANGIN Aloe'Vera )

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 546
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 546
بازدید ماه : 698
بازدید کل : 20698
تعداد مطالب : 575
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1


آیا طلا درخشش خود را واقعا از دست داده است؟

آیا طلا درخشش خود را واقعا از دست داده است؟

 

 

 

کاهش قیمت طلا از ابتدای سال 2013 میلادی تا کنون این فرضیه را بار دیگر تقویت کرده است که آیا طلا درخشش خود را در بازارهای جهانی از دست داده است؟
 

به گزارش سایت طلا به نقل از عربین بیزینس، این مساله دیگر عادی شده است که وقتی شرایط اقتصادی جهان رو به بهبود است قیمت طلا در بازارهای بین المللی با کاهش روبرو می شود.

بر اساس این گزارش قیمت طلا از ابتدای سال 2013 تا کنون حدود 5 درصد کاهش یافته است. قیمت طلا در 12 سال گذشته به طور متوالی با افزایش روبرو شده بود که این مساله در 90 سال اخیر بی سابقه است.

یکی از مهمترین علل افزایش قیمت طلا در سال های گذشته بدتر شدن وضعیت اقتصادی جهان بوده است. به گزارش سایت طلا به نقل از این پایگاه خبری، پس از ترکیدن حباب بخش مسکن آمریکا در سال 2008 میلادی و آغاز بحران اقتصادی جهان بانک های مرکزی بزرگ اقدام به اجرای سیاست های انبساطی پولی کردند که این مساله تاثیر زیادی بر افزایش قیمت طلا داشته است.

قیمت طلا در سی روز گذشته بیش از 4.2 درصد کاهش داشته است. در هشت ماه گذشته قیمت طلا با افت 8.84 درصدی مواجه شده و نسبت به سال گذشته نیز قیمت طلا بیش از 7.1 درصد کاهش یافته است.

موسسات مالی بزرگ بین المللی نیز پیش بینی خود نسبت به قیمت طلا را کاهش داده اند. موسسات مالی نومورای ژاپن کردیت سوییس بارکلی و بی ان پی پاریباس پیش بینی خود نسبت به قیمت طلا را کاهش داده اند.

اقدام سرمایه گذاران بزرگ بین المللی در کاهش سرمایه گذاری در بازار طلا نیز به خوبی نشان می دهد که این فلز گرانبها درخشش خود را از دست داده است و احتمال کاهش بیشتر قیمت طلا وجود دارد.

 
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نويسنده: علیرضا طولابی تاريخ: سه شنبه 13 فروردين 1392برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید. اینجانب با یاری خدا و همیاری و همکاری دوستان گرامی ام اقدام به راه اندازی این وبلاگ نموده ام.امیدوارم بهره کافی را ببرید.لطفاَ نظر فراموش نشه.متشکرم...

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to alirezalux.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com