آلوئه ورا رنگین (RANGIN Aloe'Vera )

آلوئه ورا رنگین (RANGIN Aloe'Vera )

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 632
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 632
بازدید ماه : 784
بازدید کل : 20784
تعداد مطالب : 575
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1


12 فروردين 58 خاطره‌اي كه هرگز فراموش نمي‌شود
اجتهادي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:
مدير ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: روز دوازدهم فروردين 58 که روز جمهوري اسلامي ناميده شد و ملت ايران به نظام جمهوري اسلامي راي آري دادند من نيز همراه پدر و عمويم براي دادن راي آري به پاي صندوق‌ها رفتم.
"سيد عبدالمجيد اجتهادي" در گفتگو با خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران در رابطه با روز 12 فروردين سال ،1358 اظهار داشت: فروردين سال 58 من 5 ساله بودم اما روزهاي 10 و 11 فروردين را خوب به خاطر دارم.

وي ادامه داد: روز دوازدهم فروردين 58 که روز جمهوري اسلامي ناميده شد و ملت ايران به نظام جمهوري اسلامي راي آري دادند من نيز همراه پدر و عمويم براي دادن راي آري و تثبيت اوج قدرت ايران به پاي صندوق‌ها رفتم.

مدير ستاد مبارزه با قاچاق كالا و ارز، خاطرنشان كرد: روز جمهوري اسلامي را و خاطره‌هاي آن را فراموش نخواهم کرد چون عروسي برادرم نيز در اين روز بود.

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نويسنده: علیرضا طولابی تاريخ: سه شنبه 13 فروردين 1392برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید. اینجانب با یاری خدا و همیاری و همکاری دوستان گرامی ام اقدام به راه اندازی این وبلاگ نموده ام.امیدوارم بهره کافی را ببرید.لطفاَ نظر فراموش نشه.متشکرم...

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to alirezalux.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com