آلوئه ورا رنگین (RANGIN Aloe'Vera )

آلوئه ورا رنگین (RANGIN Aloe'Vera )

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 86
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 86
بازدید ماه : 238
بازدید کل : 20238
تعداد مطالب : 575
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1


میزبانی بحرین، احمقانه است
رئیس مسابقات فرمول یک: میزبانی بحرین، احمقانه است / اعتراضات بحرینی‌ها ادامه دارد
 
20121121140454_ol1yvmb1ezaxtf55eeykjn45.jpg

رئیس مسابقات اتومبیل‌رانی فرمول یک معتقد است دولت بحرین با میزبانی این مسابقات حماقت کرده و ناخواسته برای مخالفان فرصت خوبی جهت اعتراض بوجود می‌آورد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) برنی اکلستون، رئیس مسابقات فرمول یک در این باره گفت: میزبانی مسابقات فرمول یک توسط بحرین، احمقانه از سوی دولت بحرین است چون با برگزاری این رقابت‌ها، فرصت خوبی برای مخالفان به وجود می‌آورد تا علیه دولت اعتراض کنند.

مسابقات فرمول یک بحرین قرار است امروز (یکشنبه) و پس از یک هفته اعتراض گروه‌های مخالف در منامه برگزار شود و این درحالی است که مخالفان برای تظاهرات اعتراض‌آمیز فراخوان داده‌اند.

پیش از این معترضان بحرینی و حتی برخی از نمایندگان پارلمان انگلیس و خواستار لغو این مسابقات شده‌ بودند.

به گزارش بی‌بی‌سی، اسکلتون در واکنش به نامه نمایندگان پارلمان انگلیس برای لغو مسابقات فرمول یک بحرین با تمسخر گفت: نمایندگان پارلمان انسان‌های خوبی هستند، ما آنها را سالی یک بار می‌بینیم، آنها یک دفعه پیدایشان می‌شود، کسی نمی‌داند آنها چه کسانی هستند و در یک فرصت مناسب (فرمول یک بحرین) اسم آنها را پای یک نامه می بینی!

این در حالی است که زاید الزیانی، رئیس فرمول یک بحرین، روز پنج شنبه اعلام کرده بود که امیدوار است فرمول یک بحرین به جای سومین مسابقه فصل، اولین رقابت سالانه فرمول یک شود.

بحرین در سال‌های ۲۰۰۶ و ۲۰۱۰ جایگزین استرالیا در اولین مسابقه فصل شد، در سال ۲۰۱۱ هم قرار بود این کشور آغاز کننده فصل فرمول یک باشد که به دلیل اعتراض‌های داخلی این مسابقه لغو شد.

اسکلتون درباره تغییر زمان فرمول یک بحرین نیز گفت: ما باید در کل به تقویم مسابقات نگاه کنیم چرا که رقابت‌های زیادی داریم که باید در این تقویم بگنجانیم و پس از آن درباره این موضوع تصمیم بگیریم.

رئیس مسابقات فرمول یک با اشاره به وضعیت حقوق بشر بحرین گفت: ما اینجا نیستیم یا به جایی نمی‌رویم که در مورد نحوه اداره آن کشور قضاوت کنیم. حقوق بشر مردمی که در یک کشور زندگی می‌کنند تابع قانون همان کشور است. ممکن است من در آفریقای جنوبی با سرعت ۲۰۰ کیلومتر در ساعت رانندگی کنم ومشکلی برای من بوجود نیاید ولی اگر همین کار را در انگلستان انجام دهم به دردسر خواهم افتاد.

این در حالی است که اعتراض‌های مردمی به برگزاری مسابقات فرمول یک در بحرین همچنان ادامه دارد

بنا به گفته شاهدان نیروهای پلیس بحرین به منظور متفرق کردن تظاهرکنندگان از بمب‌های صوتی و گاز اشک‌آور استفاده کردند.

این در حالی است که سلمان آل خلیفه، ولیعهد بحرین نسبت به مذاکرات دولت و مخالفان بحرینی برای رسیدن به راهکاری جهت حل و فصل سیاسی بحران ابراز خوش‌بین کرد.

وی میزبانی بحرین در مسابقات فرمول یک را ادامه همکاری کشورش با دیگر کشورهای جهان خواند و اتهامات مبنی بر سوء استفاده از این مسابقات برای سرپوش گذاشتن بر نقض بشر در بحرین و مشکلات سیاسی تکذیب کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نويسنده: علیرضا طولابی تاريخ: یک شنبه 1 ارديبهشت 1392برچسب:"فرمول یک","مسابقات","بحرین", موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید. اینجانب با یاری خدا و همیاری و همکاری دوستان گرامی ام اقدام به راه اندازی این وبلاگ نموده ام.امیدوارم بهره کافی را ببرید.لطفاَ نظر فراموش نشه.متشکرم...

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to alirezalux.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com