آلوئه ورا رنگین (RANGIN Aloe'Vera )

آلوئه ورا رنگین (RANGIN Aloe'Vera )

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 136
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 136
بازدید ماه : 288
بازدید کل : 20288
تعداد مطالب : 575
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1


خبر نگران كننده براي هواداران پرسپوليس
خبر نگران كننده براي هواداران پرسپوليس
 
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «با توجه به مصدومیتی که دارم 20 روز دیگر به شرایط ایده آل خود دست پیدا می کنم.»
 
 
 

جام ورزشي؛ مصدوميت رضا حقیقی هافبك دفاعي توانمند پرسوليس اجازه حضور به او در بازي حساس مقابل داماش را نمي دهد. وي در خصوص مصدوميت پيش آمده اظهار داشت: «در بازی برابر مس کرمان در دقيقه 70 بازی یک برخورد کوجکی با عنایتی داشتم که موجبات مصدومیت من را فراهم کرد و با توجه به MRI گرفته شده توسط پزشکان 20 روز زمان لازم دارم تا به شرایط ایده آل برسم.»


وی تصریح کرد: «تا کنون تمرینات بسیاری انجام داده ام تا بتوانم در کنار سایرین خود را به بازی های باقیمانده تیم خود برسانم و بدین خاطر که کادر فنی در طول این مدت برایم زحمات بسیاری کشیده اند از آنها تشکر می کنم.»


وی افزود: «شرایط ما در جام حذفی خیلی حساس است زیرا هیچ چیز هنوز مشخص نیست و باید در لیگ برتر نیز خود را به اثبات برسانیم و کار سختی را در پیش رو خواهیم داشت.»


هافبک سرخپوشان اظهار داشت: «همه از ما و از پرسپولیس توقع دارند که قهرمانی در جام حذفی را از آن خود کنیم و ما به خاطر هواداران و وجه این تیم تمام تلاش خود را در این زمیته انجام می دهیم.»


وی در پایان خاطر نشان کرد: «اسم من در میان اعضای تیم ملی قرار داشت اما به دلیل شرایط نامطلوب بدنی از لیست کی روش خط خوردم.»
باشگاه خبرنگاران


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نويسنده: علیرضا طولابی تاريخ: شنبه 10 فروردين 1392برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید. اینجانب با یاری خدا و همیاری و همکاری دوستان گرامی ام اقدام به راه اندازی این وبلاگ نموده ام.امیدوارم بهره کافی را ببرید.لطفاَ نظر فراموش نشه.متشکرم...

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to alirezalux.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com