آلوئه ورا رنگین (RANGIN Aloe'Vera )

آلوئه ورا رنگین (RANGIN Aloe'Vera )

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 48
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 48
بازدید ماه : 200
بازدید کل : 20200
تعداد مطالب : 575
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1


رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا؛
رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا؛
در ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، تیمهای تراکتورسازی و الشباب از ساعت 20:15 به مصاف هم رفتند و بازی با برتری یک بر صفر الشباب پایان یافت، در دیداری دیگر تیم سپاهان از ساعت 22:15 به مصاف الاهلی عربستان رفته است.
به گزارش خبرگزاری ها،استقلال دحالی که بازی رفت مقابل الهلال عربستان را در خانه حریف برنده شده بود، دیشب در بازی برگشت و در ورزشگاه آزادی تهران مقابل 80 هزار هوادار خودی برابر این تیم عربستانی بازی را با نتیجه یک بر صفر واگزار کرد.
 
حالا تیم فوتبال تراکتورسازی امشب ساعت 20:15 به مصاف تیم فوتبال الشباب عربستان می رود و سپاهان هم در عربستان میهمان الاهلی است.
 
**تراکتورسازی تبریز 0 – الشباب عربستان 1

تیم فوتبال تراکتورسازی در دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا امشب چهارشنبه 21فروردین ساعت 20:15 در ورزشگاه یادگار امام تبریز میزبان الشباب عربستان است.

شاگردان تونی اولیویرا هفته گذشته با نتیجه 1بر صفر مقابل الشباب عربستان شکست خوردند، برای جبران این باخت باید سه امتیاز بازی را در تبریز بدست آورند.

تراکتورسازی اکنون با 4 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به الجیش قطر در رده دوم جدول گروه A قرارگرفته است و اگر این تیم تبریزی بتواند الشباب را ببرد به صدر جدول بازمی گردد.

تماشاگران تبریزی با تشویقشان در پیروزی تراکتورسازی مقابل الجزیره نقش مهمی ایفا کردند. آنها با حضورشان در بازی امشب نیز می توانند باعث افزایش روحیه بازیکنان تراکتور سازی شوند.

درآن سوی میدان هم الشباب عربستان هم تیم دست و پا بسته ای نیست به طور حتم برای امتیاز گرفتن از تراکتور سازی به تبریز آمده است و اگر بتواند مقابل تراکتورسازی پیروز شود صدرنشینی اش را در جدول رده بندی تداوم می بخشد.

تیم های فوتبال الجزیره و الجیش هم در همین گروه ساعت 20:10 به مصاف هم می روند.

کوولانکو والنتین به عنوان داور وبا کمک های ایساورافائل و سعید کاسیموف هر سه از ازبکستان بازی تراکتورسازی مقابل الشباب عربستان را قضاوت می کند.

**دیدار دو تیم راس ساعت 20:15 آغاز شد

**ترکیب تراکتورسازی:
 

مهدی ثابتی،‌ محمد نصرتی،‌ مرتضی اسدی،‌ محمد ایرانپوریان،‌ مهدی کریمیان،مسعود ابراهیم‌زاده،‌ مصطفی اکرامی، فلاویو لوپز، مهدی کیانی، جواد کاظمیان، مهدی سید صالحی

هنگام ورود بازیکنان تراکتور به زمین هواداران به شدت بازیکنان را مورد تشویق قرار دادند.

در گوشه و کنار ورزشگاه یادگار امام پرچم های ایران نصب شده است و هواداران نیز پرچم ایران را در دست دارند.

بازی تا دقیقه 31 بدون گل دنبال می شود.

دیدار دو تیم در پایان نیمه نخست با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

دو تیم در نیمه نخست بازی موقعیت هایی بوجود آوردند که هیچ یک منجر به گل نشد.

در حال حاضر الشباب 7 امتیاز دارد و تراکتور سازی با 4 امتیاز در رده دوم قرار دارد و با پیروزی در این دیدار 7 امتیازی می شود.

نیمه دوم بازی آغاز شده و تا دقیقه 61 هنوز هیچ توپی از خط دروازه دو تیم عبور نکرده است و بازی با نتیجه صفر بر صفر پیگیری می شود.

مارسلو کاماچو بازیکن الشباب در دقیقه 84 بازی نخستین گل این تیم را به ثمر رساندند.

نمایندگان کشورمان در دقایق پایانی موقعیت هایی را بر روی دروازه الشباب بوجود آوردند که هیچکدام منجر به گل نشد.
 

بازی با برتری یک بر صفر الشباب پایان یافت.
 

بلندگوی ورزشگاه تعداد هواداران حاضر در یادگار امام را 52 هزار نفر اعلام کرد.

برخلاف بازی مقابل الجزیره سکوهای خالی زیادی در ورزشگاه دیده می‌شد.

هواداران تراکتورسازی در پایان مسابقه که از باخت تیم خود بسیار ناراحت بودند علیه محمدحسین جعفری شعار سر دادند.
 

بازیکنان 2 تیم در پایان مسابقه پیراهن‌های خود را با یکدیگر تعویض کردند.

الشباب با این پیروزی 10 امتیازی شد و تراکتورسازی 4 امتیازی باقی ماند و به رده سوم جدول سقوط کرد. الجیش با 5 امتیاز در رده دوم جدول است.

 

 
**الاهلی عربستان - سپاهان اصفهان / زردپوشان کام عربها را تلخ می کنند!

زرد پوشان اصفهانی در هفته اول دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا امشب ساعت 22:15در حالی در عربستان به مصاف الاهلی می روند که در بازی رفت شکست سنگینی از این تیم خوردند و تا حدودی صعود این تیم عربی از گروه C مسجل شده است و به طور حتم شاگردان کرانچار برای صعود به مرحله بعد باید این تیم عربستانی را شکست دهند.

همانطورکه الاهلی در اصفهان با دست پر به کشورش بازگشت باید دید که تیم سپاهان هم می تواند با حداکثر امتیاز زمین مسابقه را ترک کند یا نه!

طلایی پوشان سپاهانی در بازی رفت علت باخت مقابل الاهلی را خستگی مفرط عنوان کردند و حالا که این تیم اصفهانی فرصت کافی برای بازسازی اش داشته است. باید دید این تیم می تواند جواب پایکوبی عربها را بدهد یا نه!

سپاهانی ها برای پیروزی در این بازی نباید اجازه خودنمایی به مهاجمان الاهلی ازجمله برونو سزار و عمادالحسنی بدهند و باید مواظب ضد حملات حریف هم باشند.

تیم فوتبال الاهلی عربستان در بازی رفت دو مرتبه دروازه اش در اصفهان باز شده و سپاهانی ها چند موقعیت گلزنی را از دست دادند. براین اساس گل زدن به الاهلی در کشورش غیر ممکن نخواهد بود.

**دیدار دو تیم از ساعت 22:15 آغاز شد.

بازی تا دقیقه 27 بدون گل دنبال می شود.

بازیکنان الاهلی در دقیقه 33 موقعیت مناسبی برای گلزنی بدست آوردند و با وجود تک به تک شدن با دروازه بان سپاهان موفق به گلزنی نشدند.

همچنین در دقیقه 34 عربستانی ها بار دیگر موقعیت خطرناکی بر روی دروازه سپاهان ایجاد کردند ولی این بار هم نتوانستند گلی به ثمر برسانند.

در دقیقه 45 مصطفی عباس از تیم الاهلی توانست با خروج ناموفق شهاب گردان از دروازه سپاهان، پس از برخورد توپ به تیرک دروازه نخستین گل الاهلی را به ثمر برساند.
 

نیمه نخست بازی با برتری یک بر صفر به سود الاهلی به پایان رسید.

در ابتدای نیمه دوم حاج صفی از زمین بیرون رفت و ایران نژاد جایگزین وی شد.

مصطفی عباس زننده نخستین گل الاهلی در دقیقه 51 بار دیگر دروازه شهاب گردان را باز کرد و نتیجه بازی 2 بر صفر به سود الاهلی شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نويسنده: علیرضا طولابی تاريخ: چهار شنبه 21 فروردين 1392برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید. اینجانب با یاری خدا و همیاری و همکاری دوستان گرامی ام اقدام به راه اندازی این وبلاگ نموده ام.امیدوارم بهره کافی را ببرید.لطفاَ نظر فراموش نشه.متشکرم...

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to alirezalux.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com